Sammanfattning

Äntligen piggare, fast har missat flera dagar med viktig träning. Det har inte varit någon bra vecka, inte. Det var i och för sig roligt när vi hade redovisning i måndags och vi var första gruppen och vår handledare sa att en fotograf var där för att ta bilder som skulle marknadsföra SMIL. Jag tittade ner på min piratutstyrsel, som tydligen kommer att bli representativt för mitt program. Klockrent.

Sen var det ju förstås bra att vi vann mot Mora i fredags och gjorde serieledningen stabil. Och det var kul att se Robbins första innebandymatch. Och jag har faktiskt hunnit sova för en gångs skull och är redo att ta tag i en ny måndag.

Den kanske inte var så tokig den här veckan ändå.

Avrundar kvällen med textpåläsning inför morgondagens föreläsning och del 3 av I en annan del av Köping och längtar till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0