Jag älskar mitt kakmonster

Vi insåg just att Lidas ätit 3 paket Ballerinakakor idag. Eller, inte tre hela paket, ska man vara petnoga så åt jag tre kakor sammanlagt.

Han säger att vi ska ta en springtur alternativt låååång promenad imorgon.

Men det gör inget, vi har ju firat min namnsdag idag, samt det faktum att vi båda är Peace&Love-funktionärer på avdelningen Scen&Produktion. Slå det om ni kan!

Nej, nu skiter jag i det här. Ska lägga mig och försöka läsa ut Twilight, som jag alltså, tro det eller ej, Vicky, inte har lyckats ta mig igenom än. Det kommer en utförlig recension sen, jag lovar. Hold thy breath.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Men gudars vad seg du är. Jag läste ut första boken på en dag typ :P

2009-05-21 @ 10:01:21
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0