Dött?

Det finns fortfarande en teoretisk chans för Leksand att ta sig till Elitserien i år men ska man vara realistisk så är det kört nu. Förlusten mot Växjö i söndags satte i praktiken spiken i kistan.

Jävla skit också. Jag och Robbin har biljetter till bortamötet mot Västerås ikväll och sen mot Södertälje om två veckor, och vi har sett fram emot att kunna bevittna ÅTERTÅGET på plats. Att äntligen få Elitseriedrömmen uppfylld efter ett långt 2000-tal, nästan enbart i allsvenskan.

Det gick ju åt helvete ganska snabbt.

Riktigt bra plåster på såren var dock att brorsan spelade två cuper i helgen och hans lag vann den ena, i söndags i Köping. Jag har aldrig sett dem spela så bra, alla lyfte sig och de spelade ihop sig fantastiskt i laget. Skönt att något av lagen man gillar får en bra avslutning på säsongen.

Det kommer definitivt mer om det här, senare.

Du och jag, älskade Robbin <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det finns faktiskt ingen hake.. Jag är ju medlem jag vet att det kan vara helt gratis om man vill..

2009-03-26 @ 17:04:09
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad trevligt! Men du vet att jag är väldigt otränad?! Men man måste ju börja någonstans =) Det är faktiskt kul att springa har jag kommit på :P

2009-03-26 @ 17:21:52
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0