Söndag i Västerås

Jag är kvar hos Robbin, han hade match idag och jag satt där på läktaren med dubbla tröjor, filt över benen och sörplade jordgubbste. Det är lite knäppt med fotboll i snö. Men de vann med 1-0. Vad gör man inte för sin älskling?

Jag är helt fast i Tradera-träsket, inte alls bra för min ekonomi. Hittills har jag vunnit Vänner-bilder, dvderna "24: Redemption" och "Lars Winnerbäck: Live i Linköping", två Kent-skivor och en Winnerbäck-tröja.

Tydligen har jag blivit medlem på Facebook också, fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till. Men nu kan det iallafall stå "Är i ett förhållande med Johanna Ageborg" på Robbins sida och vice versa. Det tycker jag om=)

Imorgon är det repotage om Nicklas i hockeykväll kl 21.30, missa inte.

Nu är det Beck-film. Jag måste vara den sista i världen som blev Beck-frälst.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha Johanna hänger på facebook hela dagarna! Haha Johanna köper grejor på tradera! Haha Johanna är lite efter! Jag hade sett de flesta Beckfilmer innan 2004 var slut! Moahaha jag mobbas inte ;)

2009-03-15 @ 21:19:10
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Robbin

Du är underbar <3

2009-03-16 @ 18:53:26
URL: http://winterzerotwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Johanna =) Jag kommer att göra halsband och armband med berlocker och annat fint i framtiden. Så det kanske du kan tänka dig att bära =) Just nu har jag inte råd att köpa nytt material, köpte två böcker för mina sista slantar :P

2009-03-16 @ 22:15:22
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev nyss.. bloggen är ju dum i huvudet!

2009-03-16 @ 22:16:08
Postat av: Viktoria

Men vafan då!

2009-03-16 @ 22:16:48
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Förlåt Johanna, men jag måste stå fast vid mitt påstående ;) Har aldrig varit med om en sådan beroendeframkallande bok! Någonsin! :P

2009-03-17 @ 12:00:38
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0