För att Cindy ska bli kär i mig såklart!

EARTH HOUR (Det är verkligen sexigt med människor som engagerar sig)

Gör som mig, Ulf på ICA och miljoner människor runt om i världen, släck ljuset för klimatet, 1 timme på lördag kl 20.30.

Det är faktiskt inte så vansinnigt mycket  mitt miljö-jag begär den här gången. Jag ska för säkerhets skull lista några saker man inte behöver ha elektricitet för att göra. I några av sakerna lär man använda sig av stearinljus.

- Spela spel
- HA SEX
- Promenera (tänk er mörket med alla hus släckta, skitmysigt)
- Skriva motioner till riksdagen
- Läsa
- PRATA
- Lyssna på musik på mobiltelefonen
- Sova
- Leka kurragömma
- Anden i glaset
- Umgås och ha mysigt i största allmänhet

Nu har ni väl nog med grejer att sysselsätta er under en ynka timme? Det är för Moder Jords skull. Det gäller ju livet, för helsefyr!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Mm, du tror att många kommer haka på det där eller? Ett tips är att inte lägga den tiden samtidigt som vårat kära landslag spelar en viktig landskamp i världens största sport... (som om jag hade gjort det ändå)

2009-03-27 @ 19:41:24
Postat av: Robbin

Jag röstar på att vi gör nummer två på listan!

2009-03-27 @ 23:43:04
URL: http://winterzerotwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0