Dedicated

Jag är i stor sorg just nu och vill tillägna Alexandra det här inlägget.

Alexandra är en nära väns lillasyster som för en vecka sedan inte orkade leva längre. Hon skulle fylla 18 år.

För mig är det oerhört svårt att acceptera att en ung människa tar ett sådant beslut. Att man kan må så dåligt så man inte ser någon annan utväg är så hemskt att inse. Ett annat dödsfall, som en olycka, sjukdom eller liknande är på något sätt annorlunda, det lämnar inte lika många frågor. Nu är det bara så fruktansvärt tragiskt och jag kan bara försöka föreställa mig hur jag skulle reagera om jag förlorade ett av mina syskon. Jag vet iallafall att jag själv inte skulle vilja finnas mer, men beundrar alla de anhöriga som lyckats leva vidare efter tragedier som den här. Det om något är styrka.

Det finns inte ord för hur ledsen jag är för hennes familjs skull och hur jag önskar att de inte anklagar sig själva utan lyckas hitta den där styrkan. Jag ska göra allt jag kan för att alltid finnas där och hjälpa Annelie. 

Och var du än är, Alexandra, så hoppas jag av hela mitt hjärta att du inte har ont längre.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jaaa det tycker jag =) Kanske på fredagen? Mamma är nämligen inte hemma så jag kommer vara ensam =/

2009-03-18 @ 21:00:42
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag kommer hem i påsk..vi kanske kan ta det då?

2009-03-20 @ 16:55:20
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det går inte att kommentera till inlägget ovan :S



Linnet är skitgammalt! Köpte det från halens för flera år sedan, vet inte om dem säljs fortfarande :P

2009-03-22 @ 18:38:08
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Viktoria

HAHA Pattinson heter han ;) Skillnaden på mig och alla andra är att dem är besatta av "Edward" Medans jag hellre "drar över" personen bakom, alltså Rob. Han är engelsman Johanna, då kan du inte tycka illa om honom ;)

2009-03-24 @ 11:20:42
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0