Vad gör jag egentligen?

Just nu är det inte mycket mer än jobb. Fast kul hade vi i lördags! Ja, jävlar i min lilla låda...

Det är iallafall skönt att vara tillbaka på Södergården, där man känner igen ruljangsen. Det är en lika trevlig stämning som vanligt och jag trivs verkligen bra med mina gamlingar.

Men nu är vi nästan framme vid Peace&Love, kan inte fatta att vi äntligen ska åka dit. Det känns som nyss vi köpte biljetter fast det var i februari, och sen fick vi ju ändå sälja dem eftersom vi blev funktionärer. På fredag ska vi bära grejor åt artisterna och ställa iordning scener. Jävligt spännande faktiskt! Och jag som haft Lasse-abstinens sen oktober can't wait till torsdag och hans första spelning.

Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll!
Du och jag, Robbin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0