Måste beklaga mig

Jag hatar när saker inte funkar, speciellt sånt som har med datorn att göra för jag är inte IT-intelligent nog att fixa det. 
Nu kan jag inte kolla på inspelade föreläsningar och inte öppna dokument på min sida på Umeå universitet (portalen heter pingpong, av nån anledning), och jag fattar inte varför. Jag behöver liksom informationen.

Dessutom har inte böckerna kommit än, de som jag behöver läsa innan jag ska lämna in första uppgiften om en vecka. Verkligen en jättebra start på pluggandet, eller vad säger ni?

Som om inte detta vore nog är jag jättetrött med träningsvärk och måste ändå släpa mig iväg till spinning i Arboga med galen spinningtant till ledare som har lår som är lika breda som jag är lång. Typ.
Mjölksyyyyyyyyyyyyra. Tur att man har vettigt sällskap iallafall.

Men nu är jag lika döhungrig som vanlig så jag ska dra mig hemåt och chilla lite innan skjutsen kommer.

I helgen blir det Norrköping och party med tjejgänget där. Nice som fan.

(Robbin, jag tycker om dig så mycket!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0