Free air day

Det är lunch här på skolan nu, friluftsdag idag och jag är inte alls avundsjuk på alla som fick åka till Romme. Längtar verkligen efter att få åka skidor.
Jag var i simhallen på förmiddagen istället, det var i och för sig lugnt och skönt, och nu blir det promenad om en stund.

Tänk att förlusten mot Mora efter straffar fortfarande svider, nästan en vecka senare. Men det är så grymt surt att förlora en så spännande match på ett så snöpligt sätt. Mot ärkerivalerna, dessutom.
Men men, ingen skada skedd. Nya tag på fredag mot Mariestad.

Det är redan fredag imorgon, ja. Fattar inte att tiden går så fort, jag har redan jobbat tre veckor här på Central.

Livet kan ta så snabba, oväntade vändningar ibland. Jag tänkte just skriva att mitt liv såg så totalt annorlunda ut för ett år sen, men ska man se krasst på det så är det ganska likt ändå. Och vadå, folk ändrar ju sina liv hela tiden.
Det är svårt att försöka komma med något vettigt och intressant i bloggen.

Eller vad säger du, Bellablondinkork?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nej. eller han brukar föra övar pengar till mitt sparkonto så betalar jag alla räkningar så betalar han maten. Eftersom jag inte har någon inkomst så har jag inga pengar.. det är invecklat.. Visst att det är hans pengar men han vill att jag ska bo med honom så då får han ju lov att pröjsa för mig med, iaf någon månad till innan jag får pengar från arbetsförmedlingen. Jag hatar pengar!

2009-02-03 @ 12:57:43
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0