Det ar over nu

Sista kvallen about to start.

Eller inte riktigt, imorgon kvall sitter vi pa flygplatsen i Bangkok, planet gar 00.40. Tjoho.

Men idag ska vi fira ordentligt att vi har haft fyra underbara veckor och att vi snart ar hemma i tryggheten igen.

Jag och alskade systrarna var ute och slog runt i onsdags, traffade massa svenskar och det blev ett ganska lyckat nyar anda. Aven fast jag missade tolvslaget. Vi hade varit ute och tagit tjock thailandsk luft, traffat pa en amerikan som precis som alla andra amerikaner alskade att prata, och sen nar vi kom in pa Pepe's Bodega igen (eller SamSam som baren hette egentligen) stod jag bara med mitt vatten (!) i handen och undrade varfor folk hallde ol over oss. Fem over tolv fattade jag. Men det var skitsamma. Det blev roligt forst efter det anda, sa.

Vi har upplevt sa otroligt mycket sa det gar inte att sammanfatta just nu, tror jag maste hem och smalta allt forst medan Emma och jag packar upp var nya lagenhet. Men det vore jattekul att beratta och visa bilder om nagon ar intresserad.

Nasta gang jag aterkommer ar jag hemma, det kanns bra.
Dags for Hua hin by night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0