'Sup with the whack Playstation, 'sup?

Det är inte klokt vilken bloggtorka jag har råkat ut för. Som ni vet så har jag inte internet än, men när jag väl får tillgång till det och tid att skriva något, då kan jag inte komma på nåt vettigt alls. Hoppas att det löser sig när vi får det inkopplat, det borde bli vilken dag som helst nu.

Jag har lugnat ner mig lite ifråga om min deppighet som jag skrev om sist. Jag tror sånt där kommer över mig i vågor eftersom jag inte varit riktigt vid ytan på drygt ett år nu. Vad som är bra är att jag sakta men säkert simmar uppåt. Jag har mycket nu som får mig att må bra.

Tyckte tillexempel att det var riktigt kul att träffa er i lördags, ni som var hos mig. Jag saknar verkligen att vara sådär tight kompis med någon som vi var på högstadiet, men även fast vi inte ses så mycket nu så är det roligt när vi väl gör det.

Förresten. Med anledning av stundande 14 februari så får ni gärna läsa min krönika om det från februari förra året: "Hjärtanens dag är ännu en köpandets dag". Behöver ju inte skriva samma sak igen.

Du är tunn som luft
Du är nästan perfekt
Du gör mig lugn, när alla ljusen har släckts
Bara en sekund då är jag nästan perfekt
Du gör mig lugn, jag klär i din andedräkt

Om jag förlorar dig
Så förlorar jag synen
Om jag förlorar dig
Då har jag ingenting kvar
Förlåt mig, men du är allt jag har


Robbin <3

Kommentarer
Postat av: Robbin

Du är så underbar. <3

2009-02-11 @ 17:45:58
URL: http://winterzerotwo.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Haha nej, jag tycker egentligen att det är mannen som ska vara extra snäll och ge sin flickvän något fint =) Men det som Markus får av mig kan jag också äta, annars hade han inte fått det! HAHA =D

2009-02-13 @ 15:41:47
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0