Biathlon is the shit

Jag tänker, äter, andas och drömmer skidskytte just nu. Igår morse såg jag David Ekholm (Guld-Helenas sambo, om ni inte visste det) ta en fin femteplats i herrarnas distans. Och jag har någonting emot norrmän, men hur jag än försöker kommer jag inte på något negativt om Björndalen. Han måste vara det närmaste fulländad som idrottsman. Igår tog han sin tredje förstaplats av tre, även fast han bommade tre skott. Frisk kille.

Och ACO kunde ha tagit guld idag men bommade ett skott för mycket och det blev den värsta placeringen av alla - fyra. Men det är inget att hänga läpp för. Ser fram emot helgen med stafetter och masstart. Imorgon börjar ju även längdskid-VM!

Skönt att jag har så här mycket sport att trösta mig med när det finns andra saker som inte riktigt är på topp, om man säger så.
Och jag har mitt Robbin-heroin=) Fast nu börjar jag få riktiga abstinensbesvär.

Och just nu stör jag mig som fan på bilddagsbokssmåtjejer med smileys hit och hjärtan dit och meningslösa mobilfejkfoton och vilka innehållslösa liv ni måste leva och ni vet inte vad hattrick betyder.

Tur att jag själv är så mogen och cool.

Kommentarer
Postat av: Robbin

Åh, du är så jäkla söt!

Älskar dig <3

2009-02-18 @ 13:27:03
URL: http://winterzerotwo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hmm... Jag har bilddagbok, brukar skriva med smileys, har hjärtan lite här och var på min blogg, som för tillfället är ROSA och vet inte var hattrick betyder.



OMG!!! WTF......!!!??!! <3 <3 <3 ^^ :DDDD suckar ^^

PUUUSSSSSSSSsssss

2009-02-19 @ 15:14:41
URL: http://aviline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0