Sida vid sida

Det är sjukt vad ofta jag skriver nu för tiden, jag måste verkligen skärpa mig. Jag har så mycket i huvudet som jag hela tiden formulerar till blogginlägg men jag förmår mig inte att skriva ner det. Dålig stil.

Jag har i vilket fall haft en av de roligaste veckorna någonsin, och jag tror inte den kommande kommer bli sämre. Det blir för jobbigt att läsa om jag skulle skriva ingående om allt vi gör på nollningen så jag får välja ut det bästa.

- Femkampen i Slottsskogen
Naturligtvis uppskattade jag dragkampen mest eftersom att jag var med i vårat åttamannalag och eftersom att vi vann VARENDA JÄVLA TÄVLING! Helt underbart, alla tog i som om det gällde livet och adrenalinet pumpade så det hördes till Ullevi. Gött é dé!

- 90-talsfesten
Fem killar och fem tjejer i klassen klädde ut sig till Backstreet Boys respektive Spice Girls och jag var Sporty. Bästa musiken av alla fester någonsin och vi dansade så länge så att jag missade sista spårvagnen. Men det var det värt.
(Jag var troll på fantasy-festen, för övrigt.)

-Beachvolley inomhus
Jag är inte alls nå bra, men kul som fan är det. Även fast man svettades konstant i fem timmar. Vi vann poäng för bästa cheer!

I övrigt har vi varit på handelsspexet, haft kändisfest (jag var Jokern), lådbilsrally och idag var det innebandy-och fotbollsturnering som jag faktiskt är bitter över att vi kom sist på. Vi har legat etta fram till nu, och även fast man alltid har väldigt roligt och det egentligen kvittar vem som vinner så börjar Ageborg-vinnarskallen komma fram mer och mer hos mig och det skulle ju vara så häftigt om SMIL äntligen fick ta hem segern i nollkampen. Men gör man sitt bästa så är det gott nog.

Och nu tror jag det är dags att däcka. Imorgon är en annan dag och skärgården och Robinson väntar.

Tack min Lidas för att du finns och står ut med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0