None of these stupid grocery questions

Jag som är ett så heltokigt Vänner-fan har länge funderat på vem av dem jag är mest lik.
Jag gjorde ett test på Facebook men det var förutsägbart och värdelöst.

Här är istället sex sanningar om mig som bevisar att jag är lite som var och en av Vännerna.

Ja, jag är bredaxlad, och jag gillar det! (Joey)
Jag kan inte gå till jobbet på morgonen utan att ha bäddat sängen (Monica)
No food with a face (Phoebe)
Jag är inte bekväm i flertalet sociala situationer (Chandler)
Jag är en obotlig besserwisser (Ross)
Jag tänker mest på andras bästa men ibland kan jag vara väldigt självupptagen (Rachel)


Tror ändå jag är mest lik Phoebe, jag är iallafall lika knäpp som hon.

Det känns bra.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag är nog mest lik Monica :P

2009-04-21 @ 14:03:53
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0