You turn, and slide!

Det är faktiskt riktigt skönt att göra ingenting, vilket pretty much är vad vi har hållt oss till i helgen. Förutom idag, när vi såg min syster tävla med sin häst ute i Klämsbo. Det gick bra, hon var felfri på sista hoppningen. Hon är så duktig!

Min snälla Robbin har gjort jättegoda enchiladas idag och så har vi kollat på Kill Bill 2. Jag gillar egentligen inte söndagar men den här gick inte av för hackor. Skönt att veta att det är "ledigt" imorgon också, jag måste dock göra ett krysstest till min kurs samtidigt som jag ser fram emot annalkande hockey-VM och verkligen, verkligen, verkligen hoppas att Capitals inte får en tredje förlust imorgon. Lidas kommer bli odräglig om de går vidare och inte vi.


Jag är medlem på Xpert Eleven nu också=)

(Det är en fotbollssida där man driver sina egna lag, mina sport-impared friends. Robbin har nu lurat in mig på tre sidor, den här, Facebook och Tradera.)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har köpt citron och gurka och mynta så jag kan göra gott vatten..

2009-04-20 @ 14:46:11
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0