Update

Till att börja med är det, trots att jag älskar mitt jobb, jätteskönt att vara ledig, och få vara med älskade Robbin hela tiden. Man uppskattar mycket mer att göra ingenting när man gör allting största delen av tiden.

Jag tänker mycket på framtiden just nu, vi pratar en hel del om hur vi ska göra i höst. Det jag vet for sure är att jag ska plugga miljö, men det är staden som inte är helt klart. Jag önskar verkligen att det fanns ett miljöprogram i Örebro eller Borlänge eller nåt så vi inte behövde flytta så långt. Men Umeå verkar som en väldigt bra stad, trots att det är 60 mil dit. Man behöver inte bestämma sig förrän nästa vecka, som tur är.

Nu är det spinningtime, så jag ska byta om.

Ni får alla kolla min söta lillasysters nya blogg: metrobloggen.se/saraageborg. Emma funderar också på att skaffa en. Folk börjar som tur är inse att livet inte bara är bilddagboken, det är... öh.. blogg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0