Lång onsdag

Vi har föräldramöte på skolan idag, och jag hinner inte hem emellan, så därför sitter jag fortfarande kvar på jobbet. Skönt att kunna vara här, jag har naturligtvis blivit förkyld och har inte kunnat träna på några dagar. Det suger.

Vad som också suger är att OS är över. Jag saknar att följa det dygnet runt. Jag hade tänkt skriva någon slags sammanfattning och reflektion, men nu har det gått så lång tid så det kanske uteblir. Vad vi dock har att se fram emot är ju premiären i hockeyallsvenskan och Elitserien! ÄNTLIGEN!
NHL också naturligtvis, men det är inte förrän i oktober. Jäkligt skönt att jag ALDRIG behöver vara utan bra sport på TV.

Jag ska åka hem i helgen, det ska bli sehr gut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0