Årets party

Jävlar i min lilla låda, vilket drag det var igår.

Pappa har fyllt femtio och hade dansbandskväll. Jag och mina syskon stod i baren och fixade och donade med det mesta. Men vi hann såklart roa oss också. Bland annat gjorde vi kvällens mest bejublade framträdande med våran tribute-dans till pappa.

Man kanske inte tror att det går att festa med 40-50+ men (no offence mina jämnåriga vänner) det här var en av de roligaste fester jag varit på. Alla gillar, precis som jag, att shaka loss på dansgolvet och alla var i fest-stöten. Pappas vänner är överlag störtsköna, så det var inte svårt att ha kul.

Tänkte sen efterfesta med några gamla kompisar, men de hade LAN och ni kan ju tänka er hur roligt det var för mig att sitta där medan de sköt ihjäl varandra. Ingen höjdare precis. Var ändå kvar ganska länge, och tog en lång promenad hem framåt halv fem. Vid närmare eftertanke så är det ganska få efterfester som blir riktigt lyckade. Jag brukar vara så trött och håglös vid den där tiden. Jag får tänka på det i framtiden, att det är bättre att gå och lägga sig direkt så man slutar på topp.

Det är med andra ord ganska förståeligt att man är lite sliten idag. Bara att sova igen och ta nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0