Något upplyftande?

Som ni vet kan jag ofta vara lite melankolisk här på bloggen och mest ta upp lite deprimerande ämnen. Nu känner jag att jag måste muntra upp mig själv lite och glömma hårångest och kärleksproblem och krig och annat en sekund. Därför slopar jag allvaret lite och fastslår att det finns mycket att glädjas åt denna dag.

- Det är fredag, och om ca 10, 5 timmar går tåget till Kungsör, där jag ska fira en grymt rolig helg.
- Den korkade, anabolstinna huset till 08:a som utmanade Filip och Fredrik den här veckan sa igår att Schweiz är med i EU och att Stockholm är ett landskap. Det var grymt roligt i ögonblicket men lite tragiskt i efterhand, eftersom det bevisar att alla former av droger förgrötar hjärnan. Hoppas mina grabbar som mycket rättvist vann sa till honom att sluta köpa sån där skit. Det är inget bra.
- Jag ska hålla en döproffsig svenskalektion för mina elever idag, om avstavning. Passar den här språkpolisen perfekt.
- Nästa vecka blir det is, is och mera is. Hockeysäsongen kommer ÄNTLIGEN igång. Ordningen blir återställd och vi alla blir glada igen.

(Dock ska vi komma ihåg att det bara finns 1600 pandor kvar i världen. Jag är ledsen, jag klarar inte av 100% lycka)

Hur ser eran bra-saker-fredagen-den-tolfte ut?


Kommentarer
Postat av: Andreas

För det första så drog porttelefoninstallatör-killen ut på tiden så jag låg back 20 minuter då jag skulle åka från GBG till Kungsör för att jobba. Sen var det kö i en halvtimme. Sen då jag skulle åka in i Örebro så lade bara bilen av så jag fick stå på sidan av motorvägen. Efter 3 timmar blev jag upphämtad och det tog väl runt 2-3 timmar att komma hem. Åkte från GBG 10.05 och kom hem någon gång efter 19. Missade alltså jobbet från 13.45-22.15. Sen pajjade själva ramen därfram på bilen också.



Bra dag!

Postat av: Nathalie

Min dag sög också, du kan ju bara läsa min blogg får du se! Så ha så jävla roligt på din jävla braiga fredag då! Hehe.

2008-09-12 @ 21:38:34
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Fannie

Svenskalektionen va juh grym ;)

2008-09-13 @ 21:49:20
URL: http://doskalletjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0