Schysst när man har sin egen dag

Det är trevligt att fylla år, faktiskt.
Även fast jag inte ville göra så stor grej av det. Det blev det ändå, och än är det inte slut.

Blev väldigt rörd när jag kom till jobbet eftersom mina kollegor hade köpt tårta som vi åt på morgonen. Jag hade köpt en jag med, som jag bjöd eleverna och lärarna på sen. 
Och det är så grymt roligt med alla sms man får. Hela tin vibrerade det i fickan. Jag är barnsligt förtjust i att få sms. Tack alla som tänkte på mig.

Var på systemet såklart. Det måste man ju. Fast det var nästan mer läskigt än roligt för alla som var där var ju... vuxna. Kändes inte alls som jag hörde dit. Men dom lät mig köpa min flaska mousserande, känt från Gävle, som vi sen drack till tårtan på kvällen. Det blev mycket tårta... Och pizza med öl. Så ska det vara på födelsedan.

20 känns så gammalt, så mycket äldre än 19. Jag känner mig liksom som 15 fortfarande. Ålder är ju ändå bara en siffra. Jag blir inte stor flicka än på ett tag.
Och det är faktiskt ingen big deal med ett troll i soffan.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja, jag vet att det blev lite tätt inpå, men jag orkar inte vänta. nu har vi iaf bestämt att det inte blir nått.. så, vi får ju iaf ses i göteborg.

2008-10-09 @ 23:04:53
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja men du har ju aldrig tid, du skule ringa remember?

2008-10-10 @ 15:37:19
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0