Uppryckning

Återfick lite hopp när jag upptäckte att Bäckisbloggen kommer vara igång även denna säsongen.
Och vid det faktum att Capitals har vunnit de fyra första försäsongsmatcherna. Fyra av fyra. Precis som Leksand. 6-2 mot Växjö ikväll.

Tydligen så har Caps-spelarna varit med ESPN (störst på sport i USA, om nån har missat det...) och fotat president-och-så-vidare-bilder. Nicklas gjorde sig förstås klockrent som Secret Service-människa. Hett är bara förnamnet. Tydligen poserade han väldigt bra vid Air Force One men jag har dessvärre inte fått tag på den bilden. Känner att den är avgörande för min fortsatta överlevnad så om nån råkar befinna sig i USA och råkar ha köpt ESPN Magazine eller råkar veta nåt sätt att få tag på den på internet så ge mig. Ge mig.
(Ja, jag har googlat den.)

Dags att försöka sova nu för att sen försöka vakna imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0