Till mina elever

Jag berättade för er förra veckan att jag ska sluta på skolan och därför har jag inte skrivit nånting om min flytt. Det har inte känts definitivt förrän nu, när ni vet.

Att jag ska lämna Göteborg skiter jag i, men att lämna er känns oerhört tufft. Jag har trivts hur bra som helst och året som har gått har gett mig så mycket. Men tiden har gått alltför fort. Jag kan knappt inse att det snart är över.

Ni är underbara och det har varit fantastiskt att få jobba med er. Men hur tråkigt det än känns att jag inte kommer få träffa er varje dag och hur mycket jag kommer sakna er så har jag ju många minnen att leva på, länge. Ni blir inte av med mig helt heller, jag tänker komma och hälsa på.

Jag önskar er all lycka i framtiden, kanske vi rent av ses igen någon gång, någonstans. Jag önskar verkligen att jag inte behövde flytta, men varför förklarar jag i ett annat inlägg. Kunde jag ta med mig er så skulle jag göra det.

Tack för den här tiden.
Jag kommer aldrig glömma er.

All kärlek,
J


Kommentarer
Postat av: Fannie

Gud vad fint <3

vi elr iaf jag kommer sakna dig mest. du har varit den bästa elevassistenten som har jobbat hos oss (David, Mia och Jossan) jag kommer ALDRIG att glömma dig Johanna.

Hoppas du får det bra i Kungsör.

Massvis med Kramar

Fannie

2008-10-31 @ 21:34:20
URL: http://doskalletjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0