Förvirrat

Jag tänkte jag skulle uppdatera er på läget med jag vet ärligt talat inte hur jag ska formulera mig.
Det mesta är kaos just nu, i flytt och huvud och lådor och avslut och början och upp och ner och jag hatar att det finns saker jag inte kan bestämma över, utan som bara är.

Jag ska fundera över det och försöka återkomma imorgon när ett delmål är avklarat - att alla mina miljoner prylar är ute ur lägenheten. Hoppas kunna släppa Tycho Brahes gata helt imorgon kväll och försöka fokusera lite på det som ska komma och på att hålla ut några dagar till. 
Men ni vet hur det är. Jag har svårt att släppa saker. Jag tänker och analyserar sönder. Just nu orkar jag inte försöka sluta med det.

Almtuna - Leksand ikväll kl 19.


Och fast vi båda vill, mer än någonting annat,
så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest
när man släcker en annan.

                                                           Melissa Horn


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0