Och löven ligger klistrade mot marken

Så som himlen ser ut, en tisdag över skolans kommunala korridorer...

Vilken jävla tur att Washington vann inatt (Kolzig i sin nya fina(...) tröja i Tampamålet blev nertystad, det kan han gott ha, svikaren). Att det är NÅGON som håller ställningarna.

Det är nämligen äckligt pinsamt att förlora mot Troja/Ljungby. 10-2 i förra mötet och nu torsk med 5-3. Det finns inga ursäkter, det är bara... riktigt dåligt. Nya tag på onsdag mot Malmö, TV4+ sänder och jag ska börja bearbeta Annelie & Co (som jag bor hos) redan nu. Måste se den matchen.
Är det inte en förbättring då så kommer jag vilja kasta något. Hårt.
(Förhoppningsvis inte något lika viktigt som moppenycklarna som åkte ut i det mörka buskaget utanför Kärves hus när England åkte ur kvartsfinalen i EM 2004)

(Fan vad jag skriver parenteser hela tin)



Care for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0