Huvudet fullt

Två veckor kvar till värmen nu. En stor, fin ryggsäck att resa med (i, för den delen, om man vill) inhandlad idag.
Det är snö här och det tycker jag om.

Det var trevligt hemma hos Carro igår.
Skulle väl kanske hållit lite mera tyst.
Men annars så.

Och idag har jag varit trött och dagenefter som fan och inte riktigt orkat reflektera så mycket som jag egentligen borde.
Samtidigt som jag vet att det inte bara går att hoppas att allt löser sig, det är lite mer komplicerat än så.
Men ta det lugnt. Det är hela grejen. Andas med magen.
Yes we can.

Nästa vecka ska jag vara vikarie på Central. Det är bra. 

And then I see it.

Glöm dina bekymmer. Imorgon kommer nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0