Sjuk onsdag

Nu känner jag mig faktiskt lite bättre. Fast det gjorde jag igår vid den här tiden också, och vaknade imorse med feber. Så vi får se hur det känns imorgon bitti. Jag hoppas verkligen, verkligen att jag kan jobba imorgon. Det är dödstråkigt att ligga här. Och jag håller på att bli galen utan träningen.

Får försöka tänka på nånting annat sålänge.

Som att Tobias Linderoth är anmäld till EM, jag var faktiskt lite orolig där ett tag. Vissa säger att han inte ska med om han inte är 100%-ig, men även om han inte är det så är han ändå bättre än de flesta mittfältare i Sverige. Det är värt att ha med honom även om han bara orkar spela bra i 45 minuter.

Sen är det ju såklart jättebra att vi har fyra bra forwards, eller åtminstone tre (Elmander gjorde inget vidare intryck mot Slovenien), men det hade nästan varit bättre att byta ut en av dom mot en riktigt bra back. Lite sparsmakat på den fronten nämligen, enligt mig.

Som ni förstår så händer det inte så mycket roligt berätta om här hemma. Jag ska nog lägga mig ett tag till nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

HENKE is back! Och han och Zlatan kommer se till att Sverige gör mål :)

2008-05-28 @ 20:04:24
Postat av: Andreas

Håll dig till hockey'n, Johannah. Carro's kommentar ska vi inte ens snacka om.

2008-05-28 @ 23:40:00
Postat av: Johanna

EXCUSE ME?

2008-05-29 @ 12:55:16
URL: http://tramptass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0