Man börjar bli gammal...

...när man är såhär sliten efter en utekväll. Jag gör mig lite glad  igen med hockey och Jimmys musik.

Kollar nämligen på Tjeckien-Ryssland och jag är inte speciellt imponerad av de ryska stjärnorna. Visst, Tjeckien är duktiga, men jag trodde inte det skulle stå 4-4 halvvägs in i tredje. 4-2, möjligen. Men det är ju så med Ryssland, många stjärnor som det är svårt att få ihop till ett lag. De har inte vunnit VM på 14 år, kan det stämma? Men jag tror ändå att Ovechkin blir hjälte och tar dem till final. Mot Canada, antagligen. Det är roligt att få bevittna Capitals-kedjan (Oveckin, Fedorov, Semin) in action.

Nu ska jag göra nåt så roligt som att sortera kläder. Längtar till imorgon natt, då det blir mer Nicklas.

What a lovely way to burn.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jo dem duger visst! Men du är ju den enda som kommenterar :P

2008-05-04 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0