Lång dag

Låt av Winnerbäck... Men det är snarare lång helg. Bara lördag idag, och redan har man hunnit vara på Liseberg och göra massa annat.

Vilket var dökul, btw. Jag och grabbarna åkte och åkte, särskilt Balder som är klart bäst. Jag hade glömt hur roligt det är att åka karusell. Och två kändisar såg vi, dels Henrik Schyffert som stod bakom oss i kön till Kanonen, dels hon som spelar Lotta i Andra Avenyn, hon stod framför oss i kön till Lisebergbanan. Coolish.

Ikväll ska jag och vackra Tagrid se Sverige-Vitryssland och sen drar vi nog ut och firar segern.

Jag är medlem på Lovefilm.se nu, och kommer få hem massa olika filmer, så jag tänkte ha en "Dagens film" och berätta lite vad jag týckte om den. Kanske vad den handlar om också, om jag orkar. Jag och Linus och Max såg två filmer i torsdags, vilka var Supersugen (skitrolig) och Fun with Dick and Jane (som jag har sett innan, men jag hade Jim Carrey-abstinens. Bra film också). Så jag rekommenderar båda.

Dags för skivstång nu. Tack och hej med vegetarisk pastej.


Kommentarer
Postat av: Therese

supersugen är så jävla snordålig att man hellre går o drar nå vasst mot benet än o ser den jävla filmen igen. den är äckligt dålig.

my opinion

2008-05-07 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0