Inte så snygg

Är det bara jag som inte har förstått det här modet med leggings och nåt fucking linne över? Det täcker ju inte ens rumpan på vissa. Det ser förjävligt ut och jag är så innerligt trött på det. Sätt på er byxor som folk. Eller ha åtminstone en anständig klänning om ni nu måste ha era tråkiga leggings.

Så var det med det. Dagens spya.

Jag gillar Filip och Fredrik. Och alla knasiga människor dom gräver fram.

Annars laddar vi inför matchen ikväll. Patric Hörnqvist bökar in ett mål, med blått lår och allt. Assisterad av Nicklas, naturligtvis. Stefan Liv står spikar igen kassen (Lundqvist bestämmer sig imorgon, men han är ju en fjant om han inte ställer upp). Kenny, Strålman, Sanny och Magnus Johansson mfl fixar biffen bakåt. Det här blir bra, ska ni se. Believe!






Kommentarer
Postat av: Kärve

Jag gillar leggins, det är skönt! Men jag tycker man ska ha kjol eller en lång tunika över inte nåt kort så man visar arslet..

2008-05-05 @ 21:47:50
URL: http://karvegard.blogg.se
Postat av: Therese

älska leggings!

2008-05-07 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0