Idag är det såhär

Jättetrevligt för er att veta att jag kräktes imorse och mådde illa som fan. Så jag stannade hemma. Men imorgon ska jag jobba, för antagligen var det magkatarren som gjorde sig påmind. Eller kanske sömnbristen. Det är nog inte magsjuka iallafall.

Hann se Blood Diamond iallafall, som jag tycker alla ska se för det är en väldigt intressant och berörande film. Får en att tänka efter, vilket jag tror att många i det här landet behöver. Många starka scener med barnsoldater och annat. Jo, den var riktigt bra.

Det är kul att se Schweiz-Ryssland men jag är lite rädd för den ryska coachen Bykov. Han är snarare ett bergface än ett stoneface, och ser ut att vara en sibirisk kärnvapentillverkande iskall skurk från serien 24. En som kommer spränga hela jorden i småbitar om han inte får 100 miljarder dollar. Tro fan att ryssarna vinner. De vågar väl inte annat.

6:ans kommentatorer är så fruktansvärt pinsamma. De kan ju verkligen ingenting. Jag stänger av min öra.

Sen har jag tydligen fått det här med vad som är intressant att läsa om helt om bakfoten. Tydligen så vill folk på fullt allvar läsa om varandras kläder och vardagsliv. Kenza och andra populära bloggare skojar inte. De är helt allvarliga. Och folk läser det också, helt seriöst. Det är ju en väldigt konstig värld vi lever i.

Jag skriver tydligen inte så folk vill läsa.



























Så mycket bryr jag mig om det.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det var bättre läsning, behövde bara hoppa över ett litet stycke ;P Jag läser Kenzas blogg dagligen.. hon är som en drog. Var till och med med och tävlade men jag vann inget.. nästa gång kanske ;)

2008-05-12 @ 20:58:45
URL: http://vijo95.blog.se
Postat av: Kärve

Du kanske kräktes för du är gravid! ;)

2008-05-12 @ 22:23:44
URL: http://karvegard.blogg.se
Postat av: Johanna

Det var ju roligt sagt, Kärve.

2008-05-13 @ 08:47:57
URL: http://tramptass.blogg.se
Postat av: Therese

Jag har aldrig läst den där kenzas blogg ens. Men det händer väl mer än bara hockey i ditt liv? =)

2008-05-13 @ 23:35:49
Postat av: Johanna

Not really...
Inget som är värt att berätta om i en blogg iallafall. Förutom helgerna.

2008-05-15 @ 12:44:32
URL: http://tramptass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0