Helgen som gick

Jag mår inte alls bra. Förkyld och huvudvärk och väldigt sänkt. Jag kan väl förmodligen inte gå till jobbet imorgon och det suger. De flesta kanske skulle tycka det var skönt med några dagar ledigt, men de flesta kanske inte gillar sitt jobb. Jag älskar mitt jobb. Och träningen. Dessutom är det så grymt tråkigt att ligga hemma. Nej, jag är väldigt arg för att jag är sjuk.

Talang 2008 i fredags var bra faktiskt, men trollkarlen var bäst. Jag är grymt imponerad av folk som kan sånt, fattar inte hur dom gör. Och han hade varit väldigt snygg om han hade hållit tyst, men tyvärr gjorde han inte det utan pratade på som bara den, med den värsta stockholmskan jag har hört. Det lät inte alls vackert. Usch nej.

Och igår var vi på Liseberg, det var trevligt som vanligt. Nu har jag ett Guldpass också och kan gå dit varje dag hela sommaren om jag vill. Ytterligare några vuxenpoäng minus.

Detroit vann för övrigt första finalmatchen, jag tror dom tar hem alltihop. Pittsburgh har faktiskt mött relativt lätta lag på väg till finalen, så jag tycker inte de är så bra som man skulle kunna tro. De lär inte orka stå emot Detroits sylvassa offensiv. Kul för Samuelsson att han gjorde mål, han är annars en av de mer anonyma svenskarna i Detroit. Nu är det egentligen bara Lilja kvar som de flesta inte vet så mycket om. Stackars honom.

Önska att jag kryar på mig, tack.


Kommentarer
Postat av: Fannie

heej, stackarn som är sjuk :(
Kul att du har guldpass, pappa erbjöd mig att jag fick låna pengar av han till ett guldpass men jag vet inte för jag tror inte att jag vill betala han...så jag ska spara själv till ett guldpass till nästa år.
Kraaam och Krya på dig så kanske vi ses imon :)

2008-05-26 @ 11:26:40
URL: http://doskalletjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0