Grattis Kärve

... som fyller 20 år idag! Bästa åldern att fylla, måste jag säga. Utom kanske 18. Men det känns gammalt! Dear god, vi är inte många kvar i packet som är unga och fräscha. Bara jag och Vikki och Tarkan (hon är med en stund till iaf).

Kollade Ryssland-Danmark nyss, jag trodde verkligen att det bokstavligen skulle bli borjstj av danskarna (den där rödbetssoppan dom äter i Ryssland ni vet) som the red machine skulle svälja hur lätt som helst och skölja ner med vodka. 4-1 blev det, riktigt bra insats av Danmark. De ska vara mer än nöjda, det är deras absolut bästa resultat nånsin mot Ryssland.

Henrik Lundqvist anländer till Canada! Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!

Låt oss hoppas att det blir det lyft som alla trott. Då kan det faktiskt gå riktigt bra fortsättningsvis i VM. Jag har aldrig tvivlat, eller hur?=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Bara en månad kvar nu! Muhaha. Ne, jag ska var schysst mot icke-tjugoåringar som du. hihi! ;) faan vad jag har kommenterat nu!

puss o kram skumbanan!

2008-05-07 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0