Grattis Carro

20 år idag! Jag är väldigt avundsjuk för hon åker till mitt England imorgon. Ha riktigt kul nu.

Och tack Tarkan för alla kommentarer:)

Tragedin i Burma blir bara mer och mer hemsk. 63 000 människor saknas eller har hittats döda, och ca en miljon är hemlösa. Det värsta av allt är att naturkatastrofer som denna kommer bli vardag för hela världen om den globala uppvärmningen fortsätter som idag. Vi har ingen tid på oss, vi måste agera NU och vända trenden NU. Jag känner för att skaka om alla som inte fattar, eller inte vill fatta. Men som vi vet så är det svårt att få någon att förstå något, om han tjänar på att inte förstå det. Ni som sätter ekonomi före miljö kan ju tala om för mig på vilket sätt det är ekonomiskt okej med tillexempel en miljon burmesiska flyktingar som måste få hjälp.  

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Johanna! Jag har börjar källsortera :P
Blir du inte lite stolt över mig? ;)

2008-05-07 @ 22:29:30
URL: http://vijo95.blog.se
Postat av: Carro

Tack så mycket :) Jag lovar att jag ska fotografera mycket därborta och visa dig sen ;) Haha! Vi ses nästa helg!

2008-05-08 @ 08:45:22
Postat av: Therese

"men vi skiter i komposten här hemma"... muhaha! den ä fortfarande kul ;)

2008-05-09 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0