Det här blev ju riktigt kul

Det är inte ofta man får chansen att debattera med Andreas (han brukar inte ge uttryck för sina åsikter nämligen) så det är bäst att passa på när tillfälle ges.

Jag vet mycket väl att du kan mycket om fotboll. Till och med så mycket att ditt projektarbete handlade om det! Så det var kanske inte i första hand dig jag syftade på med "vissa andra", inte seriöst iallafall. Det är väl mer andra folk jag är trött på som inte kan nånting om sporten, bara tycker det är häftigt med "sitt" lag.

Så okej, jag förstår om du blev sur och därför måste slänga ur dig att jag inte heller vet nånting, när du egentligen inte vet ett skit om vad jag vet. Italien suger i hockey så dem är jag faktiskt inte intresserad av mer än när Sverige möter dem, men undrar du nåt över Florida, eller nåt annat lag i NHL, så fråga på.

Vi får nog helt enkelt inse att vi har olika prioriteringar, du och jag.

Jag kommer hem den sextonde, då ska vi prata fotboll. Och hockey med förresten, för då är det slutspel i VM. 
Kan ni andra i packet då också?

Kärve: Vad kan vara viktigare än sport?:D Nejmen såklart finns det annat också, som ni, och jag tycker nog att jag gör mitt bästa för att hålla kontakten med er och träffa er ofta. Jag undrar just hur ofta du tycker att du ringer mig och hälsar på mig.

Nersläpp om 3,5 timme. Ölen står på kylning, det är bara att tuta och köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0