Da!

Underbart att Ryssland har vunnit VM-guld, men jag får lov att sammanfatta hockeyhelgen och VM överhuvudtaget imorgon, nu är jag faktiskt för trött. ILYA KOVALCHUK är allt jag har att säga just nu.

Men det var en riktigt bra helg, hade en liten Kungsörs-turné. Hann med mycket bra saker.

Förresten, du som var anonym som kommenterade bloggen, det var synd att du inte uppgav nån signatur. Du får gärna mejla mig eller adda msn för fortsatt diskussion: [email protected]. Jag ska inte skälla, jag är uppriktigt intresserad av vad du mer har att säga.

Och jag har på allvar insett att Melissa Horn är unik och hennes röst, både sorgligt och himmelskt ,vacker. Några av hennes låtar får själen att vrida sig.
Här är dagens Melissa-text.

Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där.
Jag vill inte tänka framåt men är livrädd och fastna här.
Nu kan det va försent, att säga som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0