Tillkännagivande om Gynning

Emil och Tarkan är mina vittnen på att jag i söndags såg ett helt avsnitt (en repris) av "I huvudet på Gynning", och jag vill erkänna att... Programmet är precis så larvigt och skrattretande och ytligt som jag märkte bara av att se fem minuter av det. Folk som följer det vecka efter vecka, hur orkar ni? Hon är ju så äckligt påfrestande. Jag säger som Joey: "When she starts laughing I wanna to rip my arm off, just so I have something to throw at her."
(Detta gäller när hon pratar engelska med)

Tjejen måste ju vara ironisk med allt hon gör och säger. Annars är det bara sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jo men jag är inte så jävla bra på engelska :P
Vet du vem det är som läser dem på engelska?

2008-03-12 @ 09:02:41
Postat av: Viktoria

Hehe tack Johanna ^^
Ja det kanske jag är ;P men jag lyssnar på de svenska först sen tar jag de engelska.. ha rju hela livet på mig :)

2008-03-13 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0