Tacos med ensamheten

... och Lars och Leia förstås. Fast de ligger på soffan och spinner ikapp just nu. Inte så värst socialt. Emil är ute och partajar som sig bör när man är student, och jag kom precis hem från jobbet. Lagom med larm ikväll.

Blötsnö föll över Brunnsparken inatt när jag och Camilla tog oss hem efter ett par Guinness på The Flying Scotsman. Mest folk i hennes ålder där, dvs 28++, men trevligt ändå. Camilla är mycket trevlig. Och vann gjorde röda Hisingen igår, 6-1 tror jag det blev tillslut med mixade lag med Lerum. Lerum hade en tjej som var både duktig och fyndig. Hon blev tacklad i ryggen vid ett tillfälle.

-Vem var det som tacklade dig?
-Ja, jag såg ju inte eftersom det var bakifrån, i ryggen. Men jag skulle tippa på nån i vita laget.

Det var roligt.

Vinst även mot djävlarna från New Jersey igår, Nicklas bättrade på sin statistik lite med två nya assists. Han har fått mycket speltid nu det senaste, 21.05 igår, det är riktigt kul. Vi hoppas trenden håller i sig till Capitals-Bruins, March 16, 3pm.

Leksand - Sundsvall 8-1. Kommentarer överflödiga. Fan vad kul det ska bli med kvalserien och få skratta åt Brynäs. Vi hoppas fortfarande på ett daladerby och att få lyfta taket i Ejendals. L-I-F, L-I-F, VI SVIKER ALDRIG ER! FÖR LEKSANDS IF SKA HEM IGEN OCH MORA DOM SKA NER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0