Det värsta

Samlade all den sista kraften förut ikväll och lyfte skrot tills jag blödde, jag antar att det är ett sätt för mig att bearbeta. Låta den fysiska smärtan ta över den psykiska. Men det lyckades inte läka det stora hålet jag har rätt in. Lyckades inte läka hjärtat som krossas för att jag inte kunde vara där.

Men what doesn't kill you makes you stronger är nog ändå mer än en klyscha. Iallafall vill jag tro det. För även fast man ibland, som igår, hoppas att man inte vaknar mer när man lägger sig på kvällen så överlever man det med. Man vaknar ändå. Men det behöver inte betyda att man nånsin kommer över det. Det kommer bli lättare att leva med, när man väl har accepterat det. Men just nu vill jag inte. Jag orkar inte vara stark. Just nu gör det jävligt ont.

Sov gott farfar.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag är ledsen Johanna :S Du skulle kunna fått min farfar... om jag hade haft nån *kliar mig på huvudet*
Har lagt till dig på mina "kontakter" nu iaf, får se om jag listar ut hur man svarar på en jäkla kommentar.. Jo Men med pussbilderna vill man visa hur mycket man tycker om någon!! Du och emil borde också testa :P
Jag känner mig lite dålig idag så jag ska vara hemma och svärar över att jag läste ut boken igår, har ju inge harry potter idag :O Kanske har första filmen ligger i nån kartong ska genast kolla!
Ha det bra!!

2008-03-06 @ 07:38:55
URL: http://vijo95.blogg.se
Postat av: Viktoria

Jag är ledsen Johanna :S Du skulle kunna fått min farfar... om jag hade haft nån *kliar mig på huvudet*
Har lagt till dig på mina "kontakter" nu iaf, får se om jag listar ut hur man svarar på en jäkla kommentar.. Jo Men med pussbilderna vill man visa hur mycket man tycker om någon!! Du och emil borde också testa :P
Jag känner mig lite dålig idag så jag ska vara hemma och svärar över att jag läste ut boken igår, har ju inge harry potter idag :O Kanske har första filmen ligger i nån kartong ska genast kolla!
Ha det bra!!

2008-03-06 @ 07:39:31
URL: http://vijo95.blogg.se
Postat av: Viktoria

Jag är ledsen Johanna :S Du skulle kunna fått min farfar... om jag hade haft nån *kliar mig på huvudet*
Har lagt till dig på mina "kontakter" nu iaf, får se om jag listar ut hur man svarar på en jäkla kommentar.. Jo Men med pussbilderna vill man visa hur mycket man tycker om någon!! Du och emil borde också testa :P
Jag känner mig lite dålig idag så jag ska vara hemma och svärar över att jag läste ut boken igår, har ju inge harry potter idag :O Kanske har första filmen ligger i nån kartong ska genast kolla!
Ha det bra!!

2008-03-06 @ 07:40:04
URL: http://vijo95.blogg.se
Postat av: Viktoria

Jag är ledsen Johanna :S Du skulle kunna fått min farfar... om jag hade haft nån *kliar mig på huvudet*
Har lagt till dig på mina "kontakter" nu iaf, får se om jag listar ut hur man svarar på en jäkla kommentar.. Jo Men med pussbilderna vill man visa hur mycket man tycker om någon!! Du och emil borde också testa :P
Jag känner mig lite dålig idag så jag ska vara hemma och svärar över att jag läste ut boken igår, har ju inge harry potter idag :O Kanske har första filmen ligger i nån kartong ska genast kolla!
Ha det bra!!

2008-03-06 @ 07:40:44
URL: http://vijo95.blogg.se
Postat av: Viktoria

jag älskar verkligen när allt fungerar som det ska! INTE!

2008-03-06 @ 07:41:42
Postat av: Theresia

Älskade vännen.
Jag försökte ringa hela lunchen idag men det var upptaget. Och nu är det så sent. Jag hatar att jobba sen när jag vet att du kanske behöver mig.
Men jag fortsätter att försöka, annars kan du ringa närsom på dygnet vet du :)
Jag är alltid här för dig

2008-03-06 @ 23:23:38
Postat av: Viktoria

Jaa 10 000 vilder är nödvändig ^^

2008-03-07 @ 07:43:46
Postat av: Therese

På något konstigt sätt så överlever man ändå när sånt här händer. Det gör jävligt ont och man mår jävligt dåligt. Det är okej, det får man göra. Det blir lättare med tiden, jag lovar.

Jag finns alltid här om du vill prata eller nåt.
Just call me.

2008-03-08 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0