Lite sliten dagen efter

Det var personalfest på skolan igår som jag var med och ordnade, det blev riktigt lyckat faktiskt. Verkade som att alla hade roligt. Man vet ju hur det brukar gå till på såna här personalfester/kickoffer, men inga skandaler vad jag vet. Det är dock riktigt roligt att se sina kollegors oanade talanger när det gäller sång osv. Själv gjorde jag och en tjej till ett bejublat framträdande som doakör åt en kille i karaoken.
För oj vad mycket dricka som ska ha slunkit ner innan jag ställer mig där och sjunger solo. Så tråkig är jag. Men det blir kanske till nästa år när jag förmodligen ändå ska sluta...

Jag hör av mig senare idag, dags för frukost.
Puss och filmjölksskål.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0