Inget händer när man är sjuk

Kan ni fatta att jag har legat här sen förra söndagen?

Det är så sjukt tråkigt så det finns inte. I helgen fick jag ligga i en säng med febersvettiga lakan medan de andra i familjen spelade golf och var på stranden och gjorde andra roliga saker. Och inte nog med det, kunde inte jobba och träna efter helgen heller. Så mycket vatten och hostmedicin som har jag hällt i mig. Kan inte minnas sist jag låg död såhär länge. Eller sist jag beklagade mig så mycket. Så jag ska sluta nu.

Vad finns det att skriva om isåfall?

Kanske att matchen i söndags väl gick sådär? Seriously, guys. Not cool.
EM börjar på lördag, tisdag för Sveriges del, och det krävs lite mer än förlust mot Ukraina om det här ska leda dit det brukar leda. Svenska folket tror som vanligt att laget ska vinna guld och kommer som vanligt bli jättebesvikna när de som vanligt åker ut i kvarten, vilket är ungefär vad som motsvarar det här lagets nivå. Man ska inte envisas med att gräva guld där det inte finns något.

Dags för mat, och sen Desperate Housewives.

Och jag ser väldigt mycket fram emot helgen då vi ska fira studentvännerna. Botten upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0