Ännu en helg som gick

Jag hade väldigt trevligt fredag-söndag.  
Det var Världsungdomsspelen (friidrott) så Sebbe tävlade och bodde över hos mig. Jättekul att träffa honom igen, märkte att jag saknar honom mycket. 
Det gick bra för honom iallafall, han vann sitt heat på 400 m och putsade dessutom sitt personbästa. Det var faktiskt första gången jag var på Ullevi, och arenan var precis så mäktig som den ser ut att vara. Kan tänka mig att det är hundra gånger mer gåshud när det är fullsatt också. 
 
Sen träffade jag Annelie igår, vi har inte setts på ett år vilket känns helt sjukt, så det var förstås också väldigt roligt. Tyvärr flyttar hon tillbaka till Stockholm i höst... Jag kunde verkligen behöva en bra kompis härnere. 
 
Nästan alla lådor är packade, men jag är naturligtvis ute i sista minuten. Måste vara klar imorgon, för då ska jag åka till stugan i Onsala med pappa och Linus. Får närmare till jobbet, yey! 
Sen på fredag blir det Norrköping och sen är jag hemma i Kungsör igen på söndag. 
 
Dagens :) - Spanien piskade upp TråkTyskland.  
 
Dagens :( - Det är 39 dagar kvar till OS i Peking. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0