прощай - Auf wiedersehen

Det bästa är nästan att det inte finns något att skylla på.

Inget skitmål i 92:a minuten, ingen partisk domare, ingen bänkad Zlatan.

Jag är imponerad av Ryssland. De var det bättre laget och vann helt rättvist, i Sverige var det nästan bara Isaksson och Ljungberg som skötte sig någorlunda. Jag är besviken på de som vi alltid kan lita på: Henke, Zlatan, Mellberg. 
Det måste ha låst sig på nåt sätt, för den match som vi skulle få så lätt var det sämsta jag sett på länge.

Jag saknar mitt älskade England. De skulle aldrig ha missat kvartsfinalen.

My fellow landsmän: Det är ingen idé att gråta över detta. Nu tycker jag vi önskar Ryssland lycka till och hoppas att de mot alla odds tar ner Holland på jorden på lördag. Ungefär som de gjorde med oss.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du menar att England skulle vunnit mot Ryssland eller? Du kanske inte kommer ihåg att just Ryssland ägde England i kvalgruppen? ..Mellberg var bra btw.

2008-06-19 @ 23:52:48
Postat av: Viktoria

Hehe jaa kanske det.. Men grejen med Markus är väl inget jätteprolem.. tror att det är "flytten" som gör mig lite orolig..

2008-06-23 @ 10:41:14
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0