Trevlig tisdag

Idag var jag på Naturhistoriska med min enda elev denna vecka. De hade jättemycket djur där, obehagligt uppstoppade. Men hon gillade det, så=)

Jag har en ny lägenhet! Det känns jättebra. Jag måste dock flytta till trean som jag och Emil skulle ha haft först, i två månader, och sen till min nya fina etta. Men det är smällar man får ta.

Det var till och med ännu fler fjortisar på allsången idag än förra veckan, då ändå Håkan var där. Fattar inte grejen med EMD, de är oh so geeky.

Nu ska jag iallafall kolla på Morden i Midsomer och kanske äta lite jordgubbar.

p.s. Jag zappade förbi Top Model idag, och där sa bitchen i juryn åt en tjej att hon måste raka eller vaxa armarna.












Det var bara det. Tror inte jag behöver kommentera det ytterligare.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hehe jaa.. men vadå.. ska man vara modell måste man göra uppofringar :P Precis som att jag måste ha uppsatt hår när jag svarvar HAHA!

2008-07-01 @ 22:22:42
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vad är det för sjuk värld vi lever i om man måste raka armarna för ett jobb? Håret är ju där av en anledning! Alla har det! Det ser ju jättekonstigt ut annars. Men jag sa inte att modellvärlden var frisk...

2008-07-02 @ 07:50:47
URL: http://tramptass.blogg.se/
Postat av: törki

emd- varför finns dom? och varför spelas deras jävla låt 24 ggr/timme på radion? VARFÖR?

2008-07-02 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0