Ledig för en gångs skull

Faktiskt väldigt skönt att inte jobba idag. Det blev ju en rätt slitsam helg.
Fast rolig! Jag tyckte vi hade skitkul i lördags kväll. Man behöver inte gå på krogen, det är jävligt trevligt att bara sitta och ta några öl och snacka. Och garva :D Väldigt synd att vi inte gör det oftare.

Nu har Kärve och jag varit i Arboga och badat och hon har fått mig att lova att läsa Gynnings bok. Jag ska läsa den med neutrala ögon, det försäkrar jag. Sen får vi se om jag har ändrat uppfattning efteråt. Om jag också blivit frälst som Kärve=)

För jag och hon har kommit överens om att Gynning ger folk vad folk vill ha. Det är tydligen inte konstigt att svenskarna vill se henne på TV eller läsa de ytligas bloggar. Det är verkligheten. Det är jag som är knäpp och lever i en fantasivärld med någon slags utopi om att det finns en större mening med allt och att folk ska vara engagerade i det som jag tycker är viktigt. It's not gonna happen, Johanna. Man kan inte tvinga folk att bry sig om miljön och politiken (och sporten).

Fast jag tänker inte inse det utan kämpa vidare.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

När vi var där med Kim och Tarkan hade vi ordnat allt på kvällen innan så vi slapp planera allt precis innan. Det kändes bättre.

2008-07-29 @ 21:39:25
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0