Imorgon är en annan dag

Hann med en golfrunda före jobbet idag, den första för året faktiskt. Helt sjukt att sommaren har gått så fort utan att man hunnit spela nånting knappt. Det är ju så grymt roligt. Idag spelade jag bra för att vara så rostig också.

Dagarna springer verkligen iväg. Vill väldigt gärna hinna umgås med folket här (och bada!) men det är mycket hela tiden. Imorgon är ännu en fulltecknad dag med lillasyster som blir stor (18 år, det får mig att känna mig riktigt gammal) och Linus som ska tävla i SM i mountainbike. Gävle till helgen, som jag fortsätter tjata om...=)
Nästa vecka blir nog bättre.

Och jag ska försöka hitta ett bra ämne som engagerar mig som jag kan skriva om, på sistone har det bara blivit min ointressanta vardag. Gillar inte alls vad den här bloggen har utvecklats till att bli.

Kommentarer
Postat av: Kärve

Sv: Men Johannah det hemska kommentarer som dom stora bloggarna får är typ: Du borde dö, du tar fula bilder, din design är stulen av någon annan eller du är en dålig människa jag hatar dig. Det är inte kritik det är bara elakt självklart får man ge mig kritik men att skriva att man hatar nån eller så är inte kritik.

2008-07-21 @ 11:50:38
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0