Skidåkare med gevär och söta människor

Skriver första inlägget på min blogg, färsk som nyspolad is, och tittar på Grabben i graven bredvid samtidigt (Haha, men den är faktiskt bra.)  Tänkte att det behövs nån som bloggar om lite vettiga saker för en gångs skull, inte bara ååååh det här har jag på mig idaaaag och sånt.

Har en väldigt soft lördag bakom mig, var helt slut efter arbetsveckan så det kändes skönt att springa på morgonen och sen bara slappa. Damernas sprint, där tyskorna sköt bort sig en efter en, men det var väl TRÅKIGT för dom! Det är inte lätt det där med nerver, Magdalena-gumman. Synd bara att det inte gick mycket bättre för på-smällen-dålig-planering ACO och gänget. Herrarnas sprint, slumrade till och missade Ferrys vurpa, vad är det, Johanna??? Men skitsamma, det går åt helvete iallafall. Tur vi har jaktstarten imorgon att se fram emot. 12.00, ställ väckarklockan!

Sverige-Tjeckien 4-2, MATTIAS WEINHANDL is the shit. (Snygg akrobatik, Ledin. Får väl erkänna att råttet ännu inte är mågat. Kaffetönt.)

Pizza och melodifestival framåt kvällningen, min topp tre söt-lista: 3. Björn Gustavsson (kul (haha) med en komiker som samtidigt är fin att titta på) 2. Nour vad-hon-nu-hette-i-efternamn-men-jag-skulle-ta-med-henne-hem 1. AMY DIAMOND som ääääägde hela spektaklet. Eller iofs, hon är delad etta med Luuk, som var hilarious som vanligt. 

Men vad är det med paus-underhållningen egentligen? Är det något slags avtal på att den måste suga varje år? 

Hursomhelst, jag ringde Amerika twice igår, mini-wave in celebration of me! Nu är allt bokat utom säng i New York, men där är man ju vaken dygnet runt ändå, så ingen panik. Ska bo hos trevligaste människorna i Washington. Gaaah, längta! Drömmer om det var och varannan natt nu. Nicklas, watch out...

Nästa vecka är det sportlov för mina underbara ungar på skolan, men jag ska jobba på fritids så det blir säkerligen full rulle ändå. Man får inte tråkigt med dom, iallafall=)

I en annan del av Köping imorgon! Dear god, vad jag längtar hem till gnälligheten.

Dagens Lasse-låt: För dig

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg, var med och tävla om du vill:D

2008-02-09 @ 22:25:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Fannie

Hej Johanannananananannananannanananana....
AMY DIAMOND SUGER !!! så det så !
Kram Fannie

2008-02-25 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0