Previously on 24

Jävlar vilken bra serie. Bästa nånsin faktiskt, vid sidan om Vänner. Manusförfattarna är ju genier, hur kan man komma på så många didn't-see-that-one-coming-moments? Jack Bauer är såååå 1337, som vi säger. Nördpoäng till mig.

Theresia kommer hit imorgon!:D Och så småningom ska vi gå på Björnjakt:) Hon får iallafall tillfälle att dregla lite mer till Melodifestivalen på lördag, där tyvärr även Carola sätter ner sin homofobiska röv. Synd att hon är så infernaliskt trångsynt att hon inte fattar att det är dags att acceptera denna grupp människor hon säger sig kunna "bota", inte minst eftersom de dominerar hennes egen bransch. "Ta bort bögarna och judarna från showbiz, och du har ingen showbiz". Jag trodde dessutom att Jesus älskade alla barnen...

Imorgon är jag ledig, thank you very much. Ska på Göteborgsoperan på kvällen (för första gången), mina snälla svärföräldrar tar med oss på My fair lady. Ska bli intressant.

Idag, on crappy valentine's day, skänker vi en extra tanke till alla som lider av trasigt hjärta, av fysisk eller psykisk orsak.

Dagens Lasse-låt: Inte för kärleks skull



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0