Orka rubriker

Tänk att jag har skapat en blogg ändå. Känns ganska bra. Nu kanske jag äntligen kan avsluta mitt medlemsskap på Lunarstorm och skaffa ett liv. Kanske starta en ÅRIDOCK (vÅga vägRa BIldDagboken och FaCebooK).

Det är helt otroligt, jag har inte sett ett enda avsnitt, bara början av ett, och ändå vet jag precis vad som finns "I huvudet på Gynning": Fest, sex, snoppar. Det är ju det som hennes program handlar om. Väldigt spännande och oförutsägbart. Vem tror att jag gissar rätt när jag säger att det är samma människor som kollar på hennes sorgliga program som saknar Big Brother? Fan Carro, så mycket mer respekt du skulle vinna om du inte låtsades vara ännu en blåst bimbo, så fort du får en kamera på dig. Fatta det nån gång, så kan jag överväga att sluta dissa dig.

Kollar med ett halvt öga på NBC:s Dateline, där de sätter fast amerikanska internetpedofiler. Fejkat eller inte, det här händer världen över och det är så äckligt och hemskt så jag finner inga ord. Hur fan kan gubbar vara så äckliga att dom vill sätta på nån i samma ålder som sin tonåriga dotter? Spärra in dem och släng nyckeln i sjön.

Min man fyller år idag, så jag tillägnar honom den här underbart vackra sången, signerad Lasse Lindh. Emil, jag älskar dig.

Du behöver aldrig mer vara rädd
Lasse Lindh

Vi träffades liksom på chans, på nåt sätt ramlade vi in i varann.
Och tänk att något som jag trodde var, så svårt kunde vara så lätt.
Vi träffades liksom på chans, två katter i skydd ifrån regnet nånstans.
Och aldrig har kärlek drabbat mig så.

Och jag vet, jag är hopplöst svår ibland.
Men, aldrig, aldrig, att jag, tänker låta nåt ont hända dig, jag håller dig hårt, tätt intill mig genom regn och blåst.
Och alltid, alltid att jag, kommer vaka över dig, genom mörkret jag leder dig.
Jag finns i varje steg du tar så du behöver aldrig mer vara rädd.

Ingen ser och ingen vet, hur du lyser och hur du fångar upp min skugga när jag är svag.
Och hur jag älskar att vakna upp bland dina blonda lockar.

Och aldrig, aldrig att jag, tänker låta nåt ont hända dig, jag håller dig hårt, tätt intill mig genom regn och blåst.
Och alltid, alltid att jag, kommer vaka över dig, genom mörkret jag leder dig.
Jag finns i varje steg du tar så du behöver aldrig mer vara rädd.

Alltid, alltid att jag, kommer vaka över dig, genom mörkret jag leder dig.
Jag finns i varje steg du tar så du behöver aldrig mer vara rädd.

Kommentarer
Postat av: Fannie

vadäre där "dagens Lasselåt" ??

2008-02-25 @ 12:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0