Dagens betraktelse

Jag såg en jättesnygg tjej idag på Friskis. Jag tror iallafall att det var en tjej, för hon var ju i vårat omklädningsrum. Men hon såg ut som en kille, så hon var liksom kill-snygg. Jätteschysst klädstil också. Ja, det är intressant...

På tal om det, ett litet tips till er som är singlar och inte orkar träna på gym: Det finns faktiskt svettiga puddingar där, så släpa er iväg! Och det är ju egentligen aslätt att börja prata. "Kan jag köra emellan, eller?;)
Eller nåt.
Inte för att jag gör det själv. Jag håller bara på med gruppträning, och dessutom är jag oledig.

Men den där killtjejen ska jag spana lite efter.

Kommentarer
Postat av: Fannie

haha, Johanna, du kan du inte vara kär i en tjej knäppis...
Kram från Fannie

2008-02-27 @ 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0