Utmanad

Jag har blivit bloggutmanad av Jenny, aviline.blogg.se, och bara för att det var hon så ska jag vara med.

Så här går det till: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1. När jag var sådär 10 ville jag bli militär. Idag har jag tagit mitt förnuft till fånga och är pacifist.

2. Min största stolthet är mina syskon.

3. Mitt drömjobb finns på Världsnaturfonden.

4. Jag tvivlar på att jag någonsin kommer äta kött igen.

5. Jag kan inte småprata om väder och vind vilket kan leda till pinsamma tystnader.

6. Jag tycker om att handla grejer och lägger pengar på onödiga saker.

7. Jag är äckligt avundsjuk på alla som kan spela gitarr och sjunga.


Jag utmanar Kärve, Vicky, Emma och Robbin. 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha jaha, jag fick för mig att det var kärve, du brukar aldrig göra sånna här saker ^^

2008-12-06 @ 09:00:05
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ang. 7. Du är ju inte avundsjuk på mig. Syftar du på att jag inte kan spela eller?

2008-12-06 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0